Zdravím. Mám Kingston SSDNow V300 120GB (SV300S37A/120G) koupený před 3 měsíci. Před 14 dny jsem se díval na teploty SSD, HDD přes CrystalDiskInfo a všiml jsem si, že ukazuje Stav dobrý: 99%. A dnes už kleslo na Stav dobrý: 98%. Stejně dnes ukazuje i KingstonToolbox. Na reklamaci to údajně není, nezajímá je něco v CrystalDiskInfo, nebo KingstonToolbox. Až přestane fungovat tak potom. SSD je pouze na systém, vše pro SSD zapnuté i zakázané jak má být. Dalších pět stejných Kingston v provozu asi rok a půl ukazuje Stav dobrý: 100%. Napadlo mě jak časem reklamovat, kdybych u toho postiženého vypl TRIM a nasadil ho jako datový disk, na kterém se neustále zapisuje a maže. Pomohlo by mu to do hrobu než se prošvihne záruka? Díky.
Přílohy: |
SSD.jpg [ 251.38 KiB | Zobrazeno 1404 krát ]
|
|