Právě je úte 22 kvě 2012, 5:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nero 9 či 10 pod Windows 7
PříspěvekNapsal: čtv 27 led 2011, 1:08 

Dobrý den všem

Nainstaloval jsem si na svůj Pc Windows 7. Sami o sobě umějí vypalovat, ale není to ono. Nainstaloval jsem si celý balík Nero 10. Po instalaci všechno běželo v pořádku, vypalovalo cokoliv. Filmy, soubory z PC, DVD, audio, prostě vše co má. Po 3 měsících se to najednou zbláznilo. Při zpuštění Nera a možnosti dát vypálit, vůbec Nero nedetekuje mechaniku, jako by tam nebyla. Odistalace a nasledná instalace Nero není nic platná, ani na nižší verzy Nero 9. Zkoušel jsem najít ovladač pro mechaniku, ale ve Windows je vše v pořádku. Nešel tam dát ani vypalovací program od Asammpo, XPBurnn a ani jiný. Nemohou najít mechaniku. Na začátku spolu s Nerem byla instalována i virtuální mechanika Deamonn lite, takže by mu ani teď neměl vadit. Ale nevím.Nevím si rady co s tím, proč to nejde a přeinstalovávat celý systém na čisto se mi opravdu nechce. Nevíte někdo, co s tím může být? Děkuji za pomoc.Martin

Předmět příspěvku: Re: Nero 9 či 10 pod Windows 7
PříspěvekNapsal: sob 29 led 2011, 9:11 

Zdar, já sám používám Ashampoo Burning Studio 10 a jsem s ním spokojen..... Nero jsem dlouho měl ale po změně Win jsem přešel na Ashampoo.... Nero má hafo funkcí které nevyužiju!!!

PříspěvekNapsal: úte 01 úno 2011, 18:40 

Miki83 píše:
Zdar, já sám používám Ashampoo Burning Studio 10 a jsem s ním spokojen..... Nero jsem dlouho měl ale po změně Win jsem přešel na Ashampoo.... Nero má hafo funkcí které nevyužiju!!!

Bohužel jak se to sesype, tak už nejde žádný vypalovací program, ani Ashampoo, jen jsem to musel celé přeinstalovat i systém a to se mi nechce.

PříspěvekNapsal: sob 05 úno 2011, 19:31 

Prosim dodrzuj posloupnost techto pokynu !!!

pri startu drzet klavesu F8 - posledni znama funkcni konfigurace/last good known configuration